Friday, March 25, 2011

Salam Perkenalan..

As-Salam..
Aku baru utk menulis blog ni.. Nk mnulis tntg hidup seharian yg dilalui & dihayati slama aku mghirup & mghembus nafas shingga ke titik yg terakhir.. Huhuhu.. Smoga blog aku ni dapat dibaca oleh suamiku, Nazrin Sukor dan anak2 aku Muhammad Zikry Aqil dan Muhammad Dzal Aidy... Smoga apa yg mama tulis dlm blog ni ibarat sbagai dairy mama sharian wlaupun anak2 mama jauh di mata namun..... tetap sts tersemat dekat & dlm hati mama... I love u all very much! :)
Blog aku ni pun minta tlg diajar oleh http://headache-blurblogger.blogspot.com/ ... Sorang kwn yg simple jgak namun klakar & garang.. Hehehe... Jgn mare eh lia.. :)
Okey guyz.. Slmt ler mbaca blog aku ni.. Nk bg comment pun silakan.. No problem punya.. Tpi bg komen yg mmberangsangkan ler.. Jgn yg mnjatuhkan.. Hehehe...
Okey! Enjoy & cheers... :)

3 comments:

  1. Hahahah statement kelakar & garang yg aku xleh nak handle tuuu... wakakkaa... anyway goodluck la beb... same2 menulis meluahkan ape yg dirase or terasa, or merasa or ape saje supaya dimase depan dpt bace balik.

    ReplyDelete
  2. Ohoooo lupeee mau bilang, aku dah masukkan ko dlm frenlist aku...pasti kompom la ramai budak2 opis kite membace blog ko jugak. ahahaha

    ReplyDelete
  3. Lia: hahaha..Mmg btul pun ko mcm tue kan.. hehehe.. Anyway, TQVM.. bila2 nti aku blnja ko k.. :)

    ReplyDelete