Wednesday, June 22, 2011

Sentap!!!

X tau ler nk ckp camner kan... Psl FOOODDDDDDDD kat luar dept aku ni...
Sblh dept aku ni ada blek training..
Dlm mggu nie ada ler jgak training..
So, bila ada training... makanyer ada ler mkn2 free gitu.. hehehe..
Saper yg x suka beb bab mkn2 free nie.. Angkat tgn?!
Aku rs xde org yg akn tolak rezeki klau namanya free kan?! Ishk3x..
Tetiba ada sorang makhluk Allah yg berangin ni masuk dept aku...
Mula2 tny psl RJ, kak sar ckp ler yg RJ ke europe...
Tetiba dia leh sound kitorang yg dlm dept ni...
"You all klau nk mkn, jgn ler nk mkn kat luar ni unless u're a participant..
Klau i report pd HR, lagi besar kes nie.. X malu ke?!"
Perkataan x malu tu & perkataan jgn suka2 ambil food kat luar nie

ibarat mcm ler kami2 yg dept ni jek yg ambil that food?!
B**Sh** btul itu pmpuan tau!
Suka suki jek ko nk sound mcm tu kan?!
Ko igt kitorang yg dlm dept ni ke yg ambil that food?!
Hello!!! Kitorang ambil pun apbl dipnggil oleh org QASHE..
Dgn kata lain, apbl dipelawa jek kita2 yg dlm dept ni ambil food tue..
Drpd mmbazir, tu yg kami abiskan... Tp, bkn dept CMCD jek tau..
mkcik2 cleaner pun siap tapau lagik!!!
Nk jek aku karate itu pmpuan tua yg sound mcm tu tau...
Mulai saat ini... jgn mimpi ler CMCD ni nk ambil food kat luar ni...
Cuma aku nk ckp jek ler... "BUDI BAHASA BUDAYA KITA"
Mn hilang agknya budi bahasa org2 kita skrg kan?!
Nk sound tu, jgn ler sound yg boleh mnyentapkn perasaan org lain!
Cuba letakkan diri ko pd org yg kena sound mcm tu?!
Fikir2kan ler....

No comments:

Post a Comment